Lid worden

Voordat u besluit om lid te worden, is het goed om op een rij te zetten wat u als lid kunt verwachten én wat de vereniging van u verwacht.

Gediplomeerde, particuliere leden krijgen:

• toegang tot de herhalingslessen van de EHBO vereniging. Jaarlijks worden circa 10 lessen of oefeningen georganiseerd. Een kopje koffie of thee (en af en toe iets lekkers erbij) zijn inbegrepen.
  • de mogelijkheid om tegen gereduceerd tarief cursussen te volgen.
  • twee-jaarlijkse verlenging van het EHBO diploma.
  • een aansprakelijkheids-, ongevallen- en schadeverzekering voor EHBO activiteiten.
  • en niet te vergeten de jaarlijkse, gezellige feestavond en nieuwjaarswandeling.

Wat verwacht de vereniging van gediplomeerde, particuliere leden:

• dat u meehelpt de posten bij evenementen te bemannen (per jaar zijn dit circa 2 posten à 4 uur per lid).
  • dat u jaarlijks € 15,= contributie betaald.

Het posten bij evenementen kan worden afgekocht. Het afkoopbedrag is € 25,= per jaar. Zonder verplichtingen lid zijn kost dus € 40,= per jaar.

Naast de gediplomeerde, particuliere leden kent EHBO vereniging Grathem Kelpen-Oler de volgende categorieën leden:

• jeugdleden (in bezit van het diploma Jeugd Eerste Hulp A, leeftijd 11 t/m 15 jaar)
  • gediplomeerde bedrijfsleden (in bezit van het diploma Eerste Hulp, leeftijd 16 jaar of ouder en lid vanuit een bedrijf)
  • ereleden (16 jaar of ouder, worden benoemd door de Algemene Ledenvergadering)
  • begunstigers (16 jaar of ouder, niet gediplomeerd)
  • certificaathouders (in bezit van een certificaat Eerste Hulp aan Kinderen en/of Reanimatie en AED bedienaar, 16 jaar of ouder)

Voor bovenstaande categorieën gelden afwijkende rechten en plichten. Wilt u hierover meer informatie, heeft u nog vragen of opmerkingen?
Stuur dan een email naar info@ehbo-grathem-kelpen-oler.nl.

Aanmeldformulier

Wanneer u al een EHBO diploma heeft, vul dan het diplomanummer in.